Extreme Makeover - Dag 4

Dag 4 var en fredag och därmed inget jobb - annat än hemma...
Efter lite sovmorgon så satte jag fart med att sadla på på ytterväggen i matrummet. Det var en del att anpassa - fick både kila under samt såga och hyvla brädorna. Fick dit 4 lodräta brädor innan lunch. Efter lunch tog jag lite friskluft och städade på tomten. Fyllde släpkärran med en massa bråte och röjde där gamla Saaben stått. Körde iväg skräpet till returen och stannade till vid Kullerutta på vägen hem och köpte mer brädor och spik...
Väl hemma sågade, hyvlade och monterade jag regeln som behövdes under fönstret. Under den tar jag och isolerar. Detta tog några timmar och sedan tog jag kväll för att vila upp mig för helgen...


061117_01

4 lodräta reglar monterade...


061117_02

... och här detaljbild på regeln under fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback